sâmbătă, 15 martie 2008

Gunoiul nostru cel de toate zilelele

Gunoiul nostru cel de toate zileleleDin cate am observat fiecare scara de bloc are cate 2 europubele - nu stiu daca este o regula impusa de RETIM, sau se intampla doar din motive financiare si nici n-am putut afla din vreo sursa oficiala avand in vedere ca site-ul RETIM este in constructie cine stie de cat timp, iar administratorul nostru nu e de gasit nici cand trebuie platite taxele de intretinere...

In plus, acele tomberoane sunt vizitate de masinile de salubritate doar odata pe saptamana - asta cel putin la blocul unde stau acum, dar am vazut ca in alte cartiere, vin si de 2 ori pe saptamana. Oricum, dupa cum se vede clar din poze, pubelele ar trebui golite mai des.

Gunoiul nostru cel de toate zileleleAcum intrebarea mea este: Cine ar fi vinovatul in cazul asta? Salubritatea, care nu are suficiente masini sa asigure o evacuare eficienta a gunoaielor sau asociatiile de locatari care se zgarcesc la plata?


Si daca to veni vorba de RETIM, nu mai enerveaza pe nimeni ca isi plimba masinile de salubritate la orele de varf, contribuind cu seninatate la blocarea traficului? Din cate stiu eu, in orasele civilizate operatia se face noaptea.


Vroiam sa ma iau un pic si de faptu ca Primaria asigura containere separate pentru reciclare doar in anumite cartiere, dar se pare ca se ocupa de asta - implementand programul dual de colectare a deseurilor reciclabile, deci suntem pe drumul cel bun.

Niciun comentariu: