duminică, 16 martie 2008

Centre (fantoma) de colectare deseuri de constructii

Tot citesc, aproape in fiecare saptamana, comunicate de presa ale Primariei, despre amenzile date persoanelor surprinse ca arunca ilegal deseuri in locuri publice (comunicat 1, comunicat 2, comunicat 3). Bineinteles ca in niciunul dintre aceste comunicate nu se specifica o metoda legala prin care poti sa scapi de acele materiale de constructii. La un moment dat chiar am completat un formular de contact pe site-ul Primariei in care ii rugam sa-mi dea aceasta informatie. Cred ca este inutil sa mai spun ca nu am primit nici un raspuns.

Saptamana trecuta, fiind cu apartamentul in renovare, s-a intamplat sa am chiar eu nevoie sa scap cumva de vreo 2 saci de moloz. Dupa ceva sapaturi pe net, am descoperit un articol pe Timisoareni.ro in care se spunea ca in Timisoara exista 4 centre de colectare a deseurilor de constructii, si anume pe str. Avram Imbroane nr. 70, Mosnitei nr. 2, Energiei nr. 3 si Torontalului nr. 94. Ulterior am gasit informatia respectiva si pe site-ul primariei, bine ascunsa intr-un PDF datand din 2007.

Asa ca am plecat in recunoastere. Strada Energiei fiind cea mai aproape, a fost prima mea tinta.
In naivitatea mea ma asteptam sa gasesc ditamai depozitul, cu firma mare la usa, singura problema la care ma gandeam fiind sa-i conving pe paznicii neinfricati ai acelui depozit sa-mi accepte sacii cu moloz. Realiatea insa... este cea din poze:





Centrul? Nici urma. In schimb am avut ocazia sa vizitez noi locuri pitoresti din Timisoara.

One down three more to go...

Niciun comentariu: