sâmbătă, 12 aprilie 2008

Nu multumesc: Dugheana de pe Lidia

Dugheana de la capatul de linie a troleului 19 de pe Lidia. Si aici am dat peste o acritura care se scoala in fiecare dimineata fara chef de viata. Eu chiar nu inteleg cum ajung tantiile astea vanzatoare - daca tot sunt asa indispuse sa socializeze cu clientii, nu-si gaseste naiba o slujba unde sa stea singura cuc toata ziua?

Anyways, dugheana asta, care pe timpu verii functioneaza si pe posta de terasa, are si un expressor. Intr-o dimineata am avut tupeul sa ma duc sa cer o cafea. Tanti care, nici nu m-a bagat in seama in primele 5 minute, pentru ca era mai important sa bage sticle de suc in frigider decat sa zambeasca frumos la clienti si sa-i intrebe ce doresc, a rabufnit nemultumita la pretentia mea: "Ee, acuma nu pot sa-ti dau cafea, nu vezi ca sunt lazile astea in fata automatului? Vino mai tarziu!". Trecand peste faptul ca lazile puteau fi usor mutate, daca te chinuiai un pic nici macar nu era nevoie sa le muti - se putea face cafea fara probleme din lateral. Dar daca se poate, de ce sa nu-ti trimiti clientii la plimbare?

Drept urmare si dugheana cu pricina a intrat in carantina, cu toate ca nu-mi fac iluzii in legatura cu succesul lor in afaceri. Unde credeti ca se opreste toata clasa muncitoare care se da jos din troleibuze cand se intorc insetati seara acasa? Dar totusi sunt curios cat de legali sunt :D

Niciun comentariu: